Bilatu
egin zaitez
  • Gure berri
  • Zozketak
  • Eskaintzak
  • Hemeroteka
Bilatu
  • Albisteak
    • Gaiak
      • Aisia
      • Ekonomia
      • Euskara
      • Gizartea
      • Hirigintza
      • Ingurumena
      • Jaiak
      • Kirola
      • Kultura
      • Politika
      • Udala
      • Orokorra
    • Herriak
      • Urretxu
      • Zumarraga
    • Generoak
      • Albisteak
      • Elkarrizketak
      • Erreportajeak
  • Multimedia
    • Argazkiak
    • Bideoak
  • Agenda
    • Hilabetea
    • Zerrenda
    • Agendan parte hartu
  • Aldizkariak
  • Gure atariak
    • Goierriko Hitza
    • Goiberri
    • Goierriko zerbitzuak
    • Iragarki
      laburrak
    • Hitza
  • Interesekoak
    • Hiztegiak
      • Hiztegia.net
      • Elhuyar hiztegia
      • Euskalterm banku terminologikoa
      • UZEI sinonimoak
      • Hiztegi Batua (Euskaltzaindia)
      • Orotariko Hiztegia (Euskaltzaindia)
      • Bostak bat hiztegia
      • Eusko Jaurlaritzaren itzultzaile automatikoa
      • Berria estilo
        liburua
      • ETC – egungo testuen corpusa
      • Hiztegiak gaika
    • Euskara Urretxu eta Zumarragan
  • Nor gara
  • Aniztasun politika
  • Argitalpen politika
  • Pribatutasun politika
  • Cookieak
egin zaitez
  • Gure berri
  • Zozketak
  • Eskaintzak
  • Hemeroteka
Gizartea

Hiruma, Goierri garaiko herriek Debagoienarekin eta Urola Erdiarekin partekatzen duten turismo marka berria

Urretxu eta Zumarraga

Atzo goizean aurkeztu zuten Madrilgo Fitur turismo ferian. Hiru eskualdeetako "hiru arimak" dira markaren ardatzak: natura, ondarea eta tokiko produktua.

2025/01/24
Otamotz

Goierri garaiko herriak, Debagoiena eta Urola Erdia eskualdeak lotzen dituen Hiruma marka aurkeztu zuten atzo goizean Madrilen egiten ari den Fitur turismo azokan. Hiruma, Euskadiren arimara bidaia izenburuko turismo proiektuaren marka da Hiruma, eta Debagoieneko Mankomunitateko lehendakaria den Dorleta Elkorobarrutiak azaldu zuenez, “eskualdez gaindiko proiektua da, duela urte batzuetatik elkarrekin proiektuak bultzatzen ari diren hiru eskualdeen arteko lankidetzatik sortua. Hiru helmugetako turismoa batera proiektatzeko marka turistikoa da, tokiko, estatuko eta nazioarteko merkatuan Euskadiko barnealdeko helmuga erreferente bihurtzea helburu duena”.

Aurkezpen ekitaldiaren irekiera Azahara Dominguez Gipuzkoako Mugikortasun, Turismo eta Lurralde Antolaketako diputatuak egin zuen. Dominguezek proiektuaren atzean dagoen lankidetza azpimarratu zuen: “Hiruma oso gipuzkoarra den ezaugarri batetik sortutako ekimen turistikoa da: helburu komun bat duten erakunde desberdinen arteko lankidetza. Kasu honetan Debagoiena, Urola Erdia eta Urola Garaia eskualdeak izan zarete zentzu osoa duen produktu turistiko bat egitea lortu duzuenak. Produktu hori guretzat lehen mailako aliatua da, bisitatzen gaituztenak gure lurraldean sakonean sar daitezen, eta gure artean egonaldia luza dezaten”.

Aurkezpenaren itxiera, berriz, Clara Navas Eusko Jaurlaritzako Turismo eta Merkataritzako Zuzendariak egin zuen, eta horrelako proiektuen garrantzia nabarmendu zuen, “ondarearen eta tokiko produktuaren bidez lurraldea balioan jarriz, lurraldearen eta bertako biztanleen ongizatea bermatzen duelako turismo iraunkorraren ikuspegitik”.

Hiruma proiektuaren aurkezpenean Debagoiena ordezkatu zuen Dorleta Elkorobarrutiaz gain, Urola Erdiko Iraurgi Berritzen erakundeko lehendakari Ana Azkoitia eta Goierri garaiko ordezkari Rosa Maiza ere izan ziren.

Euskal kulturaren arima
Hiruma Euskadiko erkidegoko hiriburuetatik distantzia laburrera dagoen “gune berde pribilegiatua” dela nabarmendu zuten Fiturreko aurkezpenean, “euskal kulturaren arima ehuntzen duten baliabide naturalak, ondarea eta tokiko produktua elkartzen diren gunea” da. Hirumak “euskal nortasun eta kultura propioaren sustraiak nabarmentzen eta indartzen ditu”. Arimaren kontzeptuan oinarritu dute proiektuaren diskurtsoa: “Hiru arima, hiru eskualde, hiru segmentu turistiko, hiru kolore”. Horiek dira marka berriaren gakoak.

Marka berri hau aurkezteko, bideo bat ere proiektatu zuten, “bertaratutako pertsonen zentzumenekin jolasteko helburuz”, besteak beste, usaimenaren bitartez; izan ere, Hirumak “bere usain propioa” utzi du Fiturren, “freskura, belar moztu berria, basoa… gogora ekartzen dituena”. Usain hori “hiru arimek, hau da, naturak, ondareak eta tokiko produktuak dituzten hiru koloreekin egindako poltsen bidez eta egurrezko orri-markatzaileen bidez banatu da”.

Goierriko albisteak euskaraz, libre eta kalitatez jaso nahi dituzu? Horretarako zure babesa ezinbestekoa zaigu. Egin zaitez HITZAkide! Zure ekarpenari esker, euskaratik eginda dagoen tokiko informazio profesionala garatzen eta indartzen lagunduko duzu.

Egin HITZAkide

Azken 7 egunetako irakurrienak

1

Santa Barbarako eserleku erraldoia

2025/06/11
Urretxu
2

Agiñako Oleta elkarteak 50. urteurrena ospatuko du irailaren 6an

2025/06/12
Zumarraga
3

Herriko idoloaren heriotzaren 60. urteurrena

2025/06/12
Urretxu eta Zumarraga
4

Bi udalen harrera Goierri saskibaloi taldeko neskei

2025/06/13
Urretxu eta Zumarraga
5

Iparragirre institutuko irakasleen kontzentrazioa

2025/06/12
Urretxu eta Zumarraga
6

EH Bilduk Pagoeta gune soziokulturalari buruzko proposamena aurkeztu du

2025/06/12
Urretxu
  • Goierriko Hitza
  • 943 72 34 08
  • goierri@hitza.eus
  • Iparragirre, 11 20700 – URRETXU
  • Nor gara
  • Aniztasun politika
  • Argitalpen politika
  • Pribatutasun politika
  • Cookieak
Babesleak:
Hasi saioa HITZAkide gisa

Saioa hasten baduzu, HITZAkide izatearen abantailak baliatu ahal izango dituzu.

HITZAkide naiz, baina oraindik ez dut kontua sortu SORTU KONTUA

Zure kontua ongi sortu da.

Hemendik aurrera, zure helbide elektronikoarekin eta pasahitzarekin konektatu ahal zara, HITZAkide izatearen abantaila guztiak baliatzeko.

Sartutako datuak ez dira zuzenak.
Zure kontua berretsi gabe dago.
 
 
 
(Pasahitza ahaztu duzu?)
 
 
SARTU
 
Pasahitz berria ezarri da eta zure helbide elektronikora bidali da.
Sartutako datuak ez dira zuzenak.
 
(Identifikatu)
 
 
 
 
BIDALI
 

Ezagutu HITZAkide izatearen abantailak eta aukeratu HITZAkide izateko gustuko modalitatea

HITZAkide izan nahi dut
Aldatu zure pasahitza
Pasa hitza ondo aldatu da.
 
 
 
 
 
 
 
Aldatu
 
Oraindik ez zara HITZAkide?

Tokiko informazioa profesionaltasunez eta euskaraz modu librean kontatzea da gure eginkizuna. Horretarako, zure ekarpena beharrezkoa da, eta ongi maitatzeko modurik zintzoena da HITZAkide egitea.

Gainera, BERRIAlaguna bazara eta HITZAkide egiten bazara, katilu bat oparituko dizugu:

Ezagutu HITZAkide izatearen abantailak eta aukeratu HITZAkide izateko gustuko modalitatea

HITZAkide izan nahi dut

Webgune honek cookie-ak erabiltzen ditu zure nabigazioa errazteko, publizitatea erakusteko eta analisi estatistikoak egiteko.Onartu
Informazio gehiago nahi baduzu, kontsultatu hemen.

Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT