Bilatu
egin zaitez
  • Gure berri
  • Zozketak
  • Eskaintzak
  • Hemeroteka
Bilatu
  • Albisteak
    • Gaiak
      • Aisia
      • Ekonomia
      • Euskara
      • Gizartea
      • Hirigintza
      • Ingurumena
      • Jaiak
      • Kirola
      • Kultura
      • Politika
      • Udala
      • Orokorra
    • Herriak
      • Urretxu
      • Zumarraga
    • Generoak
      • Albisteak
      • Elkarrizketak
      • Erreportajeak
  • Multimedia
    • Argazkiak
    • Bideoak
  • Agenda
    • Hilabetea
    • Zerrenda
    • Agendan parte hartu
  • Aldizkariak
  • Gure atariak
    • Goierriko Hitza
    • Goiberri
    • Goierriko zerbitzuak
    • Iragarki
      laburrak
    • Hitza
  • Interesekoak
    • Hiztegiak
      • Hiztegia.net
      • Elhuyar hiztegia
      • Euskalterm banku terminologikoa
      • UZEI sinonimoak
      • Hiztegi Batua (Euskaltzaindia)
      • Orotariko Hiztegia (Euskaltzaindia)
      • Bostak bat hiztegia
      • Eusko Jaurlaritzaren itzultzaile automatikoa
      • Berria estilo
        liburua
      • ETC – egungo testuen corpusa
      • Hiztegiak gaika
    • Euskara Urretxu eta Zumarragan
  • Nor gara
  • Aniztasun politika
  • Argitalpen politika
  • Pribatutasun politika
  • Cookieak
egin zaitez
  • Gure berri
  • Zozketak
  • Eskaintzak
  • Hemeroteka
Orokorra

Beasain-Durango: EHren mozioak udaletxeetan (061. alea)

Urretxu eta Zumarraga
2000/10/23
Otamotz
Alustizak Beasain eta Alegi arteko bidea egin ostean berri txarrakbesterik ez ditugula jaso esanez hasi zuen prentsaurrekoa “proiektuakatzerapenak izan ditu, autobidea izan behar zen Zumarraga eta Bergarabitarteko errepidea bide arrunta izango da, Udalen alegazioak atzerabota dituzte… Horrela, I. Errepide Planean 2000. urterakoAlegi-Zumarraga zatia egina egon behar zen eta Zumarraga-Bergara2002.erako. II. Errepide Planaren aurrerapenean , berriz, 2004.urtera arte atzeratzen zen Alegi-Zumarraga eta 2009. urte arteZumarraga-Bergara. Hori gutxi balitz Antton Jaimek epe hauek betekodiren zalantzan jarri du egunkarietan egindako adierazpenetan”.

 

EHk Beasain-Durango ezinbestekotzat aldarrikatzeko dituen arrazoiakazaldu zituen jarraian Josean Alustizak. “Goierrik, Urola Garaiaketa Deba Garaiak jasaten duten trafikoari egokitutako komunikaziozuzena behar dute. Egun Zumarraga-Bergara errepideak eguneko 10.000ibilgailuko trafikoa jasaten du. Bestalde, Gipuzkoan barrenamugimendu ikaragarria dago bailara desberdinen artean etaBeasain-Durango beharrezkoa da komunikazio hau garatzeko. Bukatzeko,nazional ikuspegitik aztertzen badugu, Beasain-Durango Iruñeaeta Bilbo lotuko dituen Euskal Herriko N-1 errepidearen zatia izanbehar du”.

 

Proiektuari ematen dioten garrantzia azaldu ondoren, Joseanek ForuAldundiko 2000. urteko aurrekontuetan euren bultzadatxoa eman ziotelagogorazi zuen. “2000. urterako EAJ eta EAk 50 milioi soilikaurrikusten zituzten partidan, baina negoziaketa luzeen osteanondorengo hiru urteetan Ormaiztegi-Zumarraga zatirako 4.400 milioizuzentzea eta 2003 eta 2004 urteetan Deskargako tuneletarako 3000milioi zuzentzea adostu genuen. Epeen aurrerapena eta diruabideratzea adostu genuen arren, ez genuen Zumarraga-Bergara errepidea4 karriletakoa izatea lotu. Aitzaki ugari jarri zizkiguten eta gukMaltzaga-Urbina super-autopista transeuropearrarekin zerikusia zuenborondate falta susmatu genuen”.

 

Joseanen iritziz Bergara-Zumarraga autobia ez egiteko arrazoi nagusieta bakarra dago: “Maltzaga-Urbinan peajea ordaindu beharko luketenibilgailu guztiak Zumarragatik joango litzaizkieke Donostia aldera.Beraz, Foru Aldundiak Deba bailarako trafikoari soluziorik emango ezdion peajezko super-autopistaren alde egiten du apustu, eta apustuhorretan Zumarraga eta Bergara arteko errepidea bi karriletakoaizatea sartzen da, benetako beharren gainetik”.

 

Prentsaurrekoa amaitzeko Joseanek bi mezu luzatu zituen, lehenengoaeskualdeko biztanleei: “Foru Aldundia Maltzaga-Urbina etaBeasain-Durango garatzerako orduan ez dabil bertako herritarrentrafiko arazoak konpontzeko asmotan, Lisboa eta Ipar Europa lotzenduen sarearen adar bat gehiago eraikitzen baizik. Ondorioz Gipuzkoakohainbat eskualderen arteko komunikazioa murriztu eta bailarakobiztanleak urte askotako peajea ordaintzera behartuko ditu”.Bestalde, bailarako alkate eta indar politiko eta sozialei Bergarakosaihesbideak eta Zumarraga-Bergara errepideak lau karril izanditzaten borroka dezatela eskatu zien.

Goierriko albisteak euskaraz, libre eta kalitatez jaso nahi dituzu? Horretarako zure babesa ezinbestekoa zaigu. Egin zaitez HITZAkide! Zure ekarpenari esker, euskaratik eginda dagoen tokiko informazio profesionala garatzen eta indartzen lagunduko duzu.

Egin HITZAkide

Azken 7 egunetako irakurrienak

1

Musti Taldeak Imanoli oroigarria oparitu dio, eskerrak emateko

2025/05/07
Urretxu eta Zumarraga
2

Urolaren Lantarongo garaipen historikoaren 40. urteurrena

2025/05/07
Urretxu eta Zumarraga
3

Urretxu-Zumarragako taldeak irabazi du Lazkaomendiko jaietako herri kirol desafioa

2025/05/04
Urretxu eta Zumarraga
4

1936ko gerrari eta bere ondorenari buruzko dokumentala eta mahai-ingurua, ostegunean Zelai Arizti kultur etxean

2025/05/06
Urretxu eta Zumarraga
5

Gazte bat atxilotu dute Zumarragako geltokian, bi maleta lapurtzea leporatuta

2025/05/05
Zumarraga
6

Emakumezkoen Itzulia Zumarragatik abiatuko da, maiatzaren 16an

2025/05/07
Zumarraga
  • Goierriko Hitza
  • 943 72 34 08
  • goierri@hitza.eus
  • Iparragirre, 11 20700 – URRETXU
  • Nor gara
  • Aniztasun politika
  • Argitalpen politika
  • Pribatutasun politika
  • Cookieak
Babesleak:
Hasi saioa HITZAkide gisa

Saioa hasten baduzu, HITZAkide izatearen abantailak baliatu ahal izango dituzu.

HITZAkide naiz, baina oraindik ez dut kontua sortu SORTU KONTUA

Zure kontua ongi sortu da.

Hemendik aurrera, zure helbide elektronikoarekin eta pasahitzarekin konektatu ahal zara, HITZAkide izatearen abantaila guztiak baliatzeko.

Sartutako datuak ez dira zuzenak.
Zure kontua berretsi gabe dago.
 
 
 
(Pasahitza ahaztu duzu?)
 
 
SARTU
 
Pasahitz berria ezarri da eta zure helbide elektronikora bidali da.
Sartutako datuak ez dira zuzenak.
 
(Identifikatu)
 
 
 
 
BIDALI
 

Ezagutu HITZAkide izatearen abantailak eta aukeratu HITZAkide izateko gustuko modalitatea

HITZAkide izan nahi dut
Aldatu zure pasahitza
Pasa hitza ondo aldatu da.
 
 
 
 
 
 
 
Aldatu
 
Oraindik ez zara HITZAkide?

Tokiko informazioa profesionaltasunez eta euskaraz modu librean kontatzea da gure eginkizuna. Horretarako, zure ekarpena beharrezkoa da, eta ongi maitatzeko modurik zintzoena da HITZAkide egitea.

Gainera, BERRIAlaguna bazara eta HITZAkide egiten bazara, katilu bat oparituko dizugu:

Ezagutu HITZAkide izatearen abantailak eta aukeratu HITZAkide izateko gustuko modalitatea

HITZAkide izan nahi dut

Webgune honek cookie-ak erabiltzen ditu zure nabigazioa errazteko, publizitatea erakusteko eta analisi estatistikoak egiteko.Onartu
Informazio gehiago nahi baduzu, kontsultatu hemen.

Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT